17 березня компанія Hyundai офіційно представила свої новинки: Elantra і Elantra Hybrid. Це сталося в рамках трансляції з голлівудською Los Studios. Вона була організована спеціально для даної презентації.

На особливу увагу заслуговує електрифікована варіація Elantra Hybrid. Вона виготовлена ​​в стилі «Параметрична динаміка». В автомобілі гармонійно поєднуються високий рівень безпеки, комфорту і відмінні динамічні показники. 7-е покоління моделі буде вироблятися на південнокорейському заводі в Ульсані починаючи з 2020 року.

Чуттєва спортивність в поєднанні з параметричної динамікою

Нові автомобілі призначені для покупців, які відрізняються прагматичністю, але в той же час цінують оригінальні рішення. Дизайн екстер'єру є втіленням нового підходу - «Параметрична динаміка». Його особливості: велика кількість загострених кутів, параметричні текстури і форми, які відображають нову ідентичність дизайну автомобіля. Автомобіль був подовжений на 56 мм. Крім того, він став нижче на 20 мм і ширше на 25 мм. Колісна база авто складається 2720 мм, що на 20 мм, ніж у представника попереднього покоління.

Люк Донкервольке, глава дизайнерського центру Hyundai, зазначив: «У сьомому поколінні втілені особливості першої генерації: динамічний характер, сміливі рішення. Передня і задня частини автомобіля відрізняються агресивною стилістикою. Загальну картину доповнює оновлена ​​задня і передня оптики, в профілі чітко видна головна особливість параметричної концепції - точка, де з'єднуються три бічні лінії ».

Спереду автомобіль прикрашає параметрична радіаторна решітка, зроблена у формі перевернутої трапеції, фари головного світла у вигляді бумеранга, рельєфний капот і структурний бампер, оснащений горизонтальними і вертикальними повітрозабірниками.
Відчуття динамічної їзди підсилює подовжений корпус автомобіля з похилою лінією даху. «Вишенька на торті» - сталеві диски. Покупець зможе вибрати один з трьох варіантів: 15, 16 і 17 дюймів.

Задня частина авто повністю відповідає загальній концепції. Кришка багажника гармонійно з'єднується з похилим дахом. В задніх ліхтарях можна побачити букву «Н», яка символізує назву компанії-виробника. Задній бампер оснащений спортивним дифузором.

Імерсивна технологічність

Розробляючи інтер'єр нового автомобіля, фахівці надихалися особливостями літакових кабін. Щоб реалізувати таку задумку, вони використовували імерсивний підхід. Це означає часткове занурення в особливу середу. В даному випадку мова йде про кабіну літака. Водійське місце відділене від решти салону за допомогою панелі, яка починається біля дверей водія, триває під панеллю приладів і огинає сидіння по центральному тунелю.

Автомобіль відрізняється особливістю, характерною для нових авто Hyundai: в ньому поєднується 10,25-дюймовий сенсорний дисплей мультимедійна системи і цифрова панель приладів.

Інші відмінні риси новинки:
• вузькі повітроводи кліматичної системи;
• ембіентне підсвічування інтер'єру (доступні 64 кольори);
• інтегрована в центральний тунель ручка для переднього пасажира;
• новий Т-подібний важіль перемикання роботизованої трансмісії;
• ергономічний дизайн рульового колеса.

Elantra Hybrid - новинка в сегменті екологічного транспорту Hyundai

Нагадаємо, що раніше дана модель не мала електрифікованої модифікації. Автомобіль оснащується гібридною установкою, яка включає в себе 1,6-літровий бензиновий мотор GDi, що функціонує за принципом Аткінсона. Двигун працює в комбінації з синхронним блоком живлення на 32 кВт. Загальна потужність - 139 кінських сил.

Модель оснащена батареєю з об'ємом 1.32 кВт*год, яка вмонтована в підлогу автомобіля. Авто «має на борту» шестиступінчасту роботизовану КПП з подвійним сухим зчепленням. У комбінованому режимі автомобіль витрачає 4,7 літра палива на 100 кілометрів.

Нова трансмісія і двигун

Стандартна версія Hyundai Elantra 7-ої генерації обладнена дволітровим бензиновим мотором, який працює за принципом Аткінсона. Гранична потужність даного агрегату - 150 кінських сил.

Автомобіль оснащується інтелектуальним безступінчатим варіатором IVT. Широке передавальне відношення забезпечує система шківів. Завдяки даній особливості автомобіль витрачає менше палива на високих передавальних числах. Агрегат надійний і витрачає на 1,2% палива менше, так як оснащений ланцюговим приводом.

Платформа 3-ого покоління

У новому автомобілі використовується полегшена платформа 3-ого покоління К3, що гарантує поліпшені показники динаміки і керованість, підвищений рівень безпеки.
Використання даної платформи, до того ж, дало можливість застосовувати не тільки бензинові, а й гібридні силові установки. Таку можливість дає переформатування простору під капотом.

Вдосконалені технології зв'язку і безпеки

Новинка оснащується рядом функцій, які виділяють автомобіль на тлі конкурентів:
• Бездротова інтеграція смартфонів з додатками Android Auto / Apple Carplay
• Преміальна акустична система BOSE з 8 динаміками
• «Цифровий ключ»
• Система голосового управління кліматичною системою автомобіля
• Система попередження про фронтальне зіткнення з функцією визначення пішоходів і велосипедистів
• Система дотримання рядності руху (утримує автомобіль по центру смуги руху)
• Система розпізнавання об'єктів в «сліпих» зонах з функцією попередження про рух при їзді заднім ходом
• Система безпечного виходу з автомобіля.

Автомобілі будуть виготовлятися на ульсанском заводі Hyundai. Новинки з'являться на світових ринках (включаючи український) в 4-му кварталі 2020 року.